Pagalba

  • Kaip pirkti el. parduotuvėje?

    Norėdami nusipirkti Jums patinkančias prekes mūsų el. parduotuvėje, atlikite šiuos paprastus veiksmus:

    1. Įsidėkite patikusias prekes į prekių krepšelį, spausdami mygtuką „Į krepšelį“.

    2. Norėdami jas nusipirkti, prekių krepšelyje spauskite „TĘSTI UŽSAKYMĄ“. Prekių krepšelyje galite keisti prekių kiekius. Norėdami pridėti daugiau prekių, spauskite "TĘSTI APSIPIRKIMĄ"“.

    3. Išsirinkus prekes ir tęsiant užsakymą, atsidaro langas, kuriame pasirenkate pristatymo ir apmokėjimo būdą, suvedate pristatymo adresą (vesti nereikia, jei prekes pasiimsite mūsų fizinėje parduotuvėje „Lukla“, Antakalnio g. 42, Vilniuje). Suvedus informaciją ir pasirinkus pristatymo/apmokėjimo būdus, spauskite „Užsakyti“ ir per suteiktą mokėjimo nuorodą, atlikite užsakymo apmokėjimą.

    4. Jus el. parduotuvės sistema informuos apie atliktą užsakymą. Kartu informaciją apie užsakymo būseną gausite ir į el. pašto dėžutę.

    Jei nenorite ar neturite galimybės atlikti pirkimo elektroninėje parduotuvėje veiksmų, skambinkite telefono numeriu +370 610 32831 ir užsisakykite norimas prekes iš mūsų konsultantų. 

    Pirkimo operacijai nepavykus, praneškite info@lukla.lt, arba skambinkite +370 610 32831.

    Prekių garantija

    Visoms prekėms, kuriomis prekiaujame suteikiame įstatymo numatytą 2 metų garantiją. Kai kurie gamintojai savo prekėms suteikia ilgesnę nei įstatymo numatytą garantiją. Informacija apie ilgesnį garantinį laikotarpį nurodoma prekės aprašyme arba gamintojo puslapyje. Pastebėję mūsų parduotuvėje pirktos prekės defektą, susisiekite su mumis el. paštu, telefonu arba atvykite į parduotuvę, kur, įvertinę nurodytą defektą, tuo atveju, jei garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs, prekę nemokamai pataisysime arba pakeisime nauja. Jei garantinis laikotarpis pasibaigęs, vis tiek galite su mumis susisiekti remonto klausimais – patarsime, kaip taisyti ir kur galima kreiptis.