Pagalba

  • Kaip pirkti el. parduotuvėje?

    Jei Jums nepatinka arba dėl kokių nors priežasčių negalite suvedinėti pirkimo operacijos - paskambinkite telefonu nr. 8 610 32831 ir užsisakykite prekes telefonu.
     

    Norėdami nusipirkti Jums patinkančias prekes mūsų el. parduotuvėje, atlikite šiuos paprastus veiksmus:

    1. Įsidėkite patikusias prekes į prekių krepšelį, spausdami mygtuką „Į krepšelį“.

    2. Norėdami jas nusipirkti, prekių krepšelyje spauskite „TĘSTI UŽSAKYMĄ“. Prekių krepšelyje galite keisti prekių kiekius. Norėdami pridėti daugiau prekių, spauskite "TĘSTI APSIPIRKIMĄ"“.

    3. Išsirenkus prekes ir tęsiant užsakymą, atsidaro langas, kuriame pasirinkate pristatymo ir apmokėjimo būdą, suvedate pristatymo adresą (vesti nereikia jei prekes pasiimsite mūsų parduotuvėje Lukla, Antakalnio g. 42, Vilniuje). Suvedus informaciją ir pasirinkus pristatymo/apmokėjimo būdus, spauskite "Užsakyti"

    4. Jus el. parduotuvės sistema informuos apie atliktą užsakymą. Kartu informaciją gausite ir į el. pašto dėžutę.

    Jei Jums nepavyko rašykite info@lukla.lt, arba skambinkite 8 610 32831.

     

    Prekių garantija

    Visoms prekėms kuriomis prekiaujame suteikiame  įstatymo numatytą garantiją, kai kurie gamintojai - Marmot, Montane, Deuter  -suteikia protingo prekės gyvavimo laikotarpio garantiją. Tai reiškia, kad gamintojai suteikia neapribotą laike garantiją ir keičia prekes su medžiagos, siuvimo ar kitais defektais atsiradusiais dėl gamintojo kaltės. Jūs turite būti ramūs, nes prekiaujame tik aukščiausios kokybės daiktais, ir nors nepavyksta išvengti statistiškai nykstamai mažo defektų kiekio mes pasistengsime suteikti aukščiausios kokybės paslaugą šalinant defektą.

    Mes neturime ir nesiekiame turėti šimtų tūkstančių prekių asortimente.

    Mes prekiaujame rinktiniais, tikrą vertę suteikiančiais daiktais.